niedziela, 6 marca 2016

Classy Mohito || Sporty Adidas


Akurat dzisiaj jest jeden z cieplejszych dni, biorąc pod uwagę ostatni tydzień i śnieg, tak więc szybko wzięłam aparat, fotografa i poleciałam cykać fotki. Pomimo braku energii, niewyspania i ogólnego przemęczenia przez ostatnie dni, zmotywowałam się, ruszyłam dupsko i dałam radę.
A tak z innej beczki, mam ciekawą tendencję to bardzo pozytywnego nastawiania się na każdy początek miesiąca i w połowie każdego mam co najmniej 2 nowe postanowienia albo jakieś cele krótkoterminowe. Jestem typem człowieka, który nie lubi zastoju a luty niestety pod tym względem nie okazał się dla mnie łaskawy. Zmieniło się sporo ale nie dało mi to wystarczającego kopa i motywacji na resztę miesięcy. Jako, że marzec dopiero się zaczął jestem pełna nadziei i pozytywnej energii. Jest motywacja na więcej postów, są nowe tematy do poruszenia i napisania – zapowiada się dobrze. Zobaczymy jak mi pójdzie, a tymczasem poniżej efekty dzisiejszej sesji. Prosta stylówka, połączenie klasycznego płaszcza z golfem oraz ze sportowym akcentem.
















Płaszcz - Mohito
Buty - Nike
Czapka - Adidas
Torebka - sh
Golf - Benetton

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz