niedziela, 10 kwietnia 2016

Biegasz? Pomagasz!

Dziś mam dla Was post o troszkę innej tematyce. Nie będzie zdjęć outfit'ów, za to jest mega fajna akcja, która pomaga zwierzaczkom w schronisku (na moim snapie: wocialek, mogliście już o tym usłyszeć lub widzieć na moim instagramie ). Tak jak na zdjęciu – biegasz, a sieć siłowni Fitness Platinium płaci. Każdy przebiegnięty kilometr to 50groszy darowizny dla Krakowskiego Schroniska Dla Bezdomnych Zwierząt. Wydarzenie trwa od 1 do 31 kwietnia więc nie ma co zwlekać! W każdym klubie jest specjalnie oznaczona bieżnia na której możecie pokazać jak wielkie macie serce oraz kondycję.


 Oczywiście żeby bardziej Was zmotywować Platinium daje możliwość wejścia na siłownię w weekendy bez posiadania karnetu pod warunkiem, że przyniesiecie coś dla zwierzaków. Może to być ŻYWNOŚĆ (karma sucha albo konserwy dla psów lub kotów), POSŁANIA (koce, legowiska, ręczniki, pościel, podkłady higieniczne) i inne DODATKI (smycze, obroże, kagańce, miski, zabawki). Za symboliczny gest możecie sobie ćwiczyć dopóki nie padniecie, dla mnie to całkiem korzystna opcja. Mała karma czy konserwa nie kosztuje więcej niż 10 zł a koce czy pościel możecie przynieść nawet z domu, takie których nie używacie, jedynie leżą i Wam zawadzają. Możecie zrobić coś dla siebie i dla innych bez większego wysiłku :) Wszystkie artykuły jakie przyniesiecie dla zwierzaków są pakowane do specjalnych pudeł które znajdują się w każdej siłowni. Dodatkowo, w klubach znajdziecie puszki na datki, co oczywiście jest dobrowolne. Tak więc ruszajcie tyłki z kanapy bierzcie mamę, tatę, rodzeństwo czy znajomych i wpadajcie na siłkę! Ja akurat byłam na słowni na mogilskiej (chyba najlepsza z całej sieci a już na pewno największa), ponieważ rano jest tam mało osób co dla mnie jest ogromnym plusem, i bieżnia praktycznie jest cały czas wolna. Lepiej nie będzie – biegać, biegać, biegać.


Na koniec dodam, że post nie jest sponsorowany, po prostu pomyślałam, że jest to naprawdę super akcja i warto się nią z Wami podzielić :)
Nowy post powinien pojawić się koło wtorku lub środy, a wraz z nim być może uda mi się pokazać Wam nowy projekt nad którym pracuję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz