środa, 6 kwietnia 2016

Team Game


Dzisiaj przedstawiam Wam efekty mojej współpracy z Anią, moją koleżanką jeszcze z czasów gimnazjum. Wybrałyśmy idealny dzień na zdjęcia, ciepło i rześko, nie było takiego upału jak wczoraj. Miejscem był standardowo Kazimierz i okolice. Chcę do końca wykorzystać potencjał okolic zanim przeniosę się na dalsze rewiry :) Stylizacja składa się z sukienki i butów ze Stradivariusa, kurtki z Zary i kapelusza z Mohito. Dzisiaj postawiłam na bardziej rockowy akcent, ciężkie buty i skórzana kurtka fajnie fitują z lekką i luźną sukienką. Kolejny post powinien pojawić się w niedziele i zrobię wszystko aby dotrzymać terminu ale bierze mnie choroba i nie wiem czy będę w stanie się ruszać w weekend. (Przy najnowszej stylizacji będziecie mogli zobaczyć również mój nowy kolor włosów)

Fot. Ania Bugaj












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz