piątek, 6 maja 2016

Annihilate the system


Siemanko! Dzisiaj mam dla was na szybko sesję z Anią, zdjęcia totalnie na spontanie. Stylizacja poza butami i torebką jest z Bershki. Bluza strasznie gryząca, nie polecam, za to spodnie cudowne i bluzka (zakupiona dawno temu) jest jedną z moich ulubionych. Torebka z Reserved, buty z DeeZee.
 Ogólnie cały tydzień mam strasznie zabiegany, śpię po 5 godzin i ledwo co ogarniam ale obiecuję, że kolejny post pojawi się w poniedziałek :D Brak czasu wiąże się z zakupieniem przeze mnie samochodu (i załatwianiem z nim wszystkich spraw urzędowych), zbliżającą się sesją egzaminacyjną na studiach i kursem piercingu bo stwierdziłam, że po ośmiu latach może warto by pójść pracować do salonu. Wzięłam na siebie bardzo dużo ale jak już wszystko się ułoży to będę mega szczęśliwa i będę mieć zajebistą satysfakcję :) 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz