piątek, 27 maja 2016

Pustynia Błędowska || Nietoperzowa Jaskinia


Hej ho! Mam dla Was kolejny post z moich tripów i tym razem pamiętałam o aparacie! :D Postanowiłam jechać tym razem na Pustynie Błędowską i zrobiłam tym samym niesamowitą niespodziankę Adrianowi bo do samego końca nie wiedział gdzie jedziemy (tyle radości co mogliście zobaczyć na moim snapie: wocialek). Oczywiście sama siebie również zaskoczyłam bo widok obłędny. Nie sądziłam, że w Polsce może być takie piękne miejsce do którego prawie nikt nie zagląda. Wspomnienia niesamowite, dużo zdjęć, jest fajnie.
















Kolejnym elementem wycieczki stała się Nietoperzowa Jaskinia. Nieplanowana ale jak to mam w zwyczaju wszystko wychodzi w akcji. Tanie bilety zwiedzania (ulgowy 7pln), gość który mega zajawkowo opowiada i fajny klimat. Nie jest to może jakaś wypasiona jaskinia dla grotołazów ale jak na okołokrakowskie warunki daje rade :)






Obie miejscówki znajdują się naprawdę niedaleko Krakowa, pustynia ok. 60km a jaskinia powiedzmy 20-30km może mniej, pamiętam tyle, że jest za Białym Kościołem (ja i moje obeznanie w terenie).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz