poniedziałek, 30 maja 2016

Top of the roof!


Jest nowy post tak na umilenie dnia, żeby pokazać, że poniedziałki nie muszą być takie straszne :)
Dla mnie zawsze początek tygodnia oznacza początek nowych wyzwań, zawsze to czego nie zdążyłam osiągnąć w trakcie poprzedniego tygodnia dopinam na ostatni guzik właśnie z początkiem kolejnego. Od jakiegoś czasu w ogóle początki tygodnia czy miesiąca są dla mnie mega pozytywne zaczynam je z pozytywną energią i pełna powera.

 Mam nadzieję, że wy też takiego dostaniecie zwłaszcza, że zaczyna nam się seria coraz cieplejszych dni a co za tym idzie przypływ nowych sił i motywacji do działania! Stylówka mega prosta spodnie z Bershki ale można je teraz dostać w każdej sieciówce, ponieważ zrobił się na nie maksymalny bum. Golf kiedyś, dawno temu zakupiony w lumpeksie nawet nie pamiętam jakim i gdzie. Buty oczywiście klasyczne Reeboki białe, moje ukochane. Dodam jeszcze tylko tyle, że kolejny post powinien pojawić się w czwartek maksymalnie w piątek tak więc bądźcie cierpliwi i miłego tygodnia! :)







5 komentarzy:

  1. Miejscówka konkret !:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowy kleparz ale zgadzam się konkret :)

      Usuń
  2. Mam 2 pary i się nie chwale i jeszcze se sobie kurwa kupie z 2 inne kolory i huj może być hahaha

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznotka ! Bardzo dobrze wyglądasz , oby tak dalej !
    Miejscówka kozak :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń