poniedziałek, 23 maja 2016

Wieliczka|| Back again


Wreszcie mam dla Was nowy post! Zdjęcia niestety nie są najlepszej jakości bo są robione aparatem w telefonie ale cały wypad był tak spontaniczny, że nie pomyślałam nawet o ich robieniu. Weekend spędziłam dość intensywnie.
Sobotę spędziłam na moto show a następnie pojechaliśmy z Adrianem do Wieliczki na spacer. Wiem jak to brzmi ale wtedy wydawało nam się do naprawdę super pomysłem. Mega ciepło, słoneczko więc można było rozłożyć dach w samochodzie i jechać przed siebie. Na moim snapie (snap: wocialek) była cała relacja z obu wydarzeń. Niestety z moto nie mam zdjęć bo wszystko poszło na snapa a ja mądra nie pomyślałam aby je od razu zapisywać. Mało tego w niedzielę również się tam pojawiłam i tak samo wypadło mi to z głowy. Tak to jest, że jak się ma zabiegany tydzień to rzeczy kotłują się w głowie. Aktualnie mój kalendarz jest cały pokreślony od wydarzeń i spotkań, które mają się odbyć, zgroza. W ogóle zobaczyłam, że pofolgowałam sobie całe dwa tygodnie i przez taaak długi czas nic nie dodawałam. Biję się w pierś i obiecuję poprawę. Tak czy siak następnym razem będę miała na uwadze aby mimo wszystko zabierać ze sobą aparat :) A Wy jak spędzacie weekend kiedy jest piękna pogoda? Czil w domku czy może też robicie sobie spontaniczne tripy za miasto? :)








 i na koniec dwa smorągi :

1 komentarz:

  1. Ja dni upalne spędzam w zimniutkim garażu w pracy pozdro!!!! :D

    OdpowiedzUsuń