środa, 6 lipca 2016

Home Style


Siemanko! Tym razem mniej wyjściowa stylówka chociaż można tak wyjść w chłodniejszy dzień ;)
Za duże powyciągane rzeczy dominują u mnie kiedy siedzę w domu. Dla niektórych są to wygodne dresy czy męska koszula, a dla mnie właśnie takie swetry czy bluzy z kapturem. Żeby nie było tak totalnie kanapowo dodałam moją ukochaną beanie Bulls'ów i jedyneczki :)
Cały look sprawdza się idealnie kiedy masz zrobić dużo rzeczy (w domu lub nie) a brakuje Ci sił na zmajstrowanie jakiegoś niezobowiązującego stroju. Ja dziś właśnie miałam taki dzień. Po siłowni byłam totalnie wykończona a w domu czekało mnie mnóstwo obowiązków. Oprócz tego zakupy blablabla, generalne każdy to zna. Akurat tak się złożyło, że dzisiejszy dzień był jednym z tych chłodniejszych a nawet zaczął w pewnym momencie lać srogi deszcz więc sweterek jak najbardziej okej. Jak widać na zdjęciach jestem kompletnie niepomalowana, włosy są ułożone byle jak (taki styl na menela jakby to ujęła moja koleżanka ze studiów) ale całość jest spójna, przynajmniej dla mnie ;) Sprawdzony sposób. Luźno i wygodnie. Postaram się w kolejnych postach pokazać Wam jeszcze parę takich domowych zestawów, które nadadzą się również na szybkie wyjście kiedy nic nam się nie chce a przecież każdy z nas ma pełno takich dni :)








1 komentarz: