niedziela, 31 lipca 2016

little vacation


Cześć i czołem! Po długiej przerwie znów powracam z nową dawką zdjęć i stylizacji, z nową energię do działania! Drobny reset był mi bardzo potrzebny jak się okazało i już znalazłam więcej motywacji :) Planuję więcej podróży, jeśli się uda to także tych zagranicznych, więcej dobrego jedzenia, treningów, recenzji, więcej udogodnień dla Was. Chcę się z Wami podzielić wszystkim co robię, co warte jest odwiedzenia czy sprawdzenia i mam nadzieję, że mi się to uda.
Na początek zdjęcia z Parku Miniatur. Oczywiście stylizacja to podstawa ale sam park cudownie się rozbudował i naprawdę warto do niego zajrzeć. Razem z Adrianem byliśmy tylko w części samego parku i Warowni ale do zobaczenia jest również park dinozaurów, mini zoo i ogród Jana Pawła II. Cały dzień zwiedzania i atrakcji a bilety w naprawdę niskich cenach.  W Inwałdzie byłam jakoś 3 może 4 lata temu i wtedy był tam sam park i to w dodatku dużo mniejszy tak więc odwiedzenie go jeszcze raz było super sprawą i zostałam mile zaskoczona jego powiększeniem o kolejne ekspozycje :) (Wszystko możecie oglądać na bieżąco na moim snapie: wocialek)











Kolejną rzeczą którą warto zobaczyć jest Energylandia - park rozrywki o którym już od jakiegoś czasu jest głośno. Zdjęć mam niewiele bo telefon miałam przy sobie tylko przez chwilę ale zdążyłam coś nacykać. Parę atrakcji jest naprawdę dobrych aczkolwiek mnie ten park nie powalił. Fajną sprawą jest go mieć na swojej wakacyjnej liście miejsc, które warto zobaczyć ale stosunek ceny do ilości i jakości atrakcji jest nieproporcjonalny.



Tak czy inaczej nie siedźcie w wakacje w domu, zwiedzajcie, podróżujcie, róbcie to na co macie ochotę! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz