wtorek, 12 lipca 2016

Początek wakacji



Siemanko!
Na wstępie meeega mi głupio, że tak długo nie było ode mnie żadnego nowego posta, a przecież są wakacje. Tak się złożyło, że poczułam je aż za dobrze i wzięłam się za zbyt wiele rzeczy na raz. Od zeszłego roku miałam postanowienie, że tegoroczne wakacje będą wyjątkowe pod względem wrażeń, wspaniale przeżytych wolnych chwil i efektów mojej ciężkiej pracy nad wieloma rzeczami.
Priorytetem była moja sylwetka. Pierwsze efekty odnośne mojej figury są już powoli zauważalne. Jako, że moim celem jest przytyć (według mnie max ciężka opcja) to każe pół kilo widać i jest o wiele lepiej. Na początku czerwca ważyłam ok.47 kg. Była to moja stała waga. Niestety do mojego wzrostu zdecydowanie za niska tak więc postanowiłam coś z tym zrobić. O całej przemianie będzie osobny post jak chociaż w połowie osiągnę swój cel :) Aktualnie waga pokazuje raz 49kg, raz 50kg w zależności ile zjem. Kolejnym moim problemem jest to, że wystarczy małe niedopatrzenie w moim bilansie kalorycznym i waga spada, tak więc non stop trwa zaciekła walka. Nie poddaję się, daję radę i wiem że osiągnę zamierzony i wymarzony cel. Kolejną rzeczą na której również się skupiam jest współpraca z różnymi fotografami. Zwykle moje zdjęcia są robione przez dobrze znane mi osoby, których się nie wstydzę (a uwierzcie mam z tym straszny problem) a chciałam spróbować czegoś nowego, świeżego. Jest to też dobry sposób aby przełamać ową nieśmiałość i poniekąd awersję do ludzi. Zdjęcia na bloga pewnie w dalszym ciągu powierzę zaufanej osobie, która już czuje moje klimaty odnośnie zdjęć stylizacji a te bardziej "artystyczne zdjęcia" pozostawię współpracy z nowymi, obcym ludźmi. Jest dużo do zrobienia a czas ciągle gdzieś umyka niemniej jednak obiecuję, że po 15 lipca wszystko wróci na prawidłowy tor. Znajdę czas na bloga, na media społecznościowe - będzie mnie więcej, promise. Już niebawem ruszam z moim kanałem na YouTube a co na nim będzie zobaczycie sami :)




Sweterek - Bershka
Spodnie - Tally Weijl
Buty - Diverse

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz