piątek, 5 sierpnia 2016

Nowy Wiśnicz || Pierwszy filmik na YT


Siemanko!
Dzisiaj mam dla Was sesję na zamku w Nowym Wiśniczu. Miejsce polecam na 100%, jest to jeden z ładniejszych zamków jakie widziałam a trochę tego było. Nie ma tłumów, można robić zdjęcia, klimacik fajny. Nie mam pojęcia jak z biletami bo z Adrianem wbiliśmy się za frajer (poważnie nie widziałam żadnych kas na bilety, nie było żadnego pana który by je sprawdzał) ale nie mogą być jakoś porażająco drogie.
Sama okolica piękna, warto spędzić w niej dłuższą chwilę, zwłaszcza jeśli jest ładna pogoda :) Stylówka totalnie wakacyjna: sukienka z Tally Weijl (jest jedną z moich ulubionych), buty Converse, okulary typu basic robione na zamówienie u optyka (tak są korekcyjne). Nawiązując do tematu okularów jeśli ktoś jest zainteresowany to w Sinsay'u są teraz turbo promocje na okulary i można się obłowić po szyję ale trzeba się spieszyć. Wszystkie są po 6zł (może parę droższych) i są głównie damskie ale naprawdę warto, niektóre są mega kotami.
Na sam koniec mam dla Was niespodziankę a mianowicie: mój pierwszy filmik na YT dzięki uprzejmości Krzyśka
Filmik do obejrzenia znajdziecie pod zdjęciami a tutaj osobny link prosto do 

Dajcie znać w komentarzach jak Wam się podoba, czy w ogóle się podoba, czy macie dla mnie jakieś złote rady albo czyste hejty. Buziaki!











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz