poniedziałek, 22 sierpnia 2016

Przepis na lody proteinowe!


Siemanko!
Dzisiaj znowu mam dla Was coś przepysznego i fit - domowe lody proteinowe. Świetna sprawa po treningu albo jako mrożona przekąska w upalne dni. Dla sportowców to super alternatywa na białko po dobrym treningu bo ileż można pić odżywkę. Ja osobiście należę do osób, które nie cierpią smaku odżywki i nie ważne czy zmieszam ją z mlekiem czy z wodą – smak jest straszny. Aż mnie telepie na samą myśl o tym. Tak więc zrobiłam lody w których smak odżywki nie jest aż tak wyczuwalny i po prostu jest to smaczne. Ostatnio moje treningi wezbrały na intensywności tak więc wspomaganie się odżywką białkową jest dla mnie mega pomocne.
Oczywiście jeśli ktoś nie uprawia żadnego sportu i nie ćwiczy też może spróbować takich lodów, na pewno od niech nie umrze a może mu zasmakują i przekona się do jakiejkolwiek aktywności fizycznej ;)

Co potrzebujemy:
  • 2 banany
  • odżywkę białkową (polecam bananową lub waniliową do tych lodów)
  • odrobina mleka sojowego (może być też zwykłe mleko)
  • jogurt naturalny
  • foremki do lodów

Wykonanie:
1 Półtorej banana kroimy i dajemy do blendera razem z odrobiną mleka
2 Dodajemy miarkę lub dwie odżywki białkowej
3 Dodajemy 2 lub 3 łyżki jogurtu naturalnego 

4 Wszystko blendujemy a połowę banana, która nam została kroimy w drobną kosteczkę.
Jeśli masa wyjdzie za rzadka dodajcie więcej jogurtu naturalnego.

5 Powstały płyn przelewamy do foremek dodając stopniowo skrojonego banana

6 Gotowe lody wkładamy do zamrażarki na min.4 godziny.

Ja swoje foremki kupiłam w Ikei za 10 zł tak więc jeśli ktoś planuje takowe zakupić w niskiej cenie to polecam, w dodatku są różne kolory :)
Dajcie znać czy smakują Wam takie lody czy może wolicie tradycyjny shake z odżywką i mlekiem ;)

1 komentarz:

  1. Do tego jak złoto siadloby masło orzechowe

    OdpowiedzUsuń