niedziela, 28 sierpnia 2016

Zakupy z SheIn!

Cześć!
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać fajną stronkę z ciuchami, z której sama często korzystam i kupuję. Strona nazywa się SheIn i jest zagraniczna. Często możecie na niej znaleźć mega promocje i absolutne perełki jeśli chodzi o ubrania. Ciuchów jest mnóstwo więc jeśli nie wiecie o jaki ciuch Wam konkretnie chodzi to gwarantuje, że przynajmniej godzina nie wasza :) Można na niej znaleźć coś dosłownie dla każdego. Mix stylów i najnowszych trendów. Sama przygotowałam dla Was parę naprawdę super ciuszków. Jeśli chociaż trochę przypadły Wam do gustu to wbijajcie na stronę i zróbcie sobie odrobinę przyjemności ;)


 
Poniżej znajduje się mój faworyt. Ostatnio mam totalnego hopla na punkcie takich kurtek i generalnie im szersza i bardziej chłopięca tym lepiej :)
KLIK 


Na stronie znajdziecie również duży wybór strojów kąpielowych, których tutaj nie pokażę bo musiałabym skopiować masę linków, aż tyle mi się ich podoba. Są w super cenie bo wakacje dobiegają już końca, co nie oznacza, że nie można się tanio zaopatrzyć na następne wakacje ;)

Chciałam jeszcze dodać, że jutro wyjeżdżam na wakacje. Z Weroniką (autorka poprzedniej sesji) zamierzamy zwiedzić Włochy, stąd nie będzie mnie aż do 7 września ale możecie obczajać mojego snapa (wocialek)  i instagrama. Na nim na pewno zobaczycie najpiękniejsze miejsca, które warto odwiedzić będąc we Włoszech, miejsca w których można dobrze i tanio zjeść oraz gdzie warto imprezować :) Jeśli ktoś jest typem podróżnika tak jak ja to śledźcie mnie. Będę dokładała wszelkich starań aby wszystko relacjonować Wam na bieżąco. Po powrocie na pewno pojawi się post lub dwa i może coś ekstra :) Buziaki i co poniektórzy niech wykorzystają tą końcówkę wakacji!

4 komentarze:

  1. świetny post :) Na pewno coś od nich kupie, super ciuchy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna strona z ubraniami, gorąco polecam 👍👌

    OdpowiedzUsuń
  3. naprawdę fajne, przekonałaś mnie! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post :) Lecę obczajać ciuchy :D

    OdpowiedzUsuń