środa, 28 września 2016

Closer and closer


Siemanko!
Dzisiejszy post będzie bardzo ubogi w treść. Niestety jakbym chciała opisać wszystko co się aktualnie u mnie dzieje to zajęło by to parę stron. Z tygodnia na tydzień wjeżdżają w moje życie takie nowości o których wcześniej nawet nie myślałam, że będą realne. Dotyczy to moich planów jak i również moich bliskich i ważnych dla mnie osób, którym tak samo z całego serca mocno kibicuję.
Może to też sprawa coraz lepszej pogody. Dla mnie to na pewno jest istotny czynnik bo jak wiadomo nie lubię zimna i wtedy tracę ochotę na życie. Od razu chcę się wstawać rano z łóżka jak za oknem świeci słońce :)








2 komentarze:

  1. chyba zmieniłaś fotografa....
    Dużo lepsze kadrowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie :) Fotograf wciąż ten sam i pozdrawia :)

      Usuń