sobota, 10 grudnia 2016

Almost Xmas


Cześć! Nareszcie znalazłam chwilę aby dodać post. Na szczęście ostatnie dni były cieplejsze, bez deszczu czy śniegu i mogłam wyjść z domu, i zrobić kilka zdjęć. Niestety zima nie jest dobrą porą do blogowania, ponieważ prawie wszystko zależy od światła. Nie ma światła, nie ma zdjęć. Nie ma zdjęć, nie ma posta i tak się to ciągnie. Ostatni wolny weekend spędziłam we Wrocławiu na szkoleniu z dietetyki tak więc kolejny mały krok przybliża mnie do mojego celu. A mój cel ściśle wiąże się ze światem sportu i fitnessu także blog gdzieś w tym wszystkim zszedł na boczny tor i nie będę udawała, że jest inaczej.
Nadal poświęcam mu dużo uwagi, cały czas myślę nad nowymi postami, jak urozmaicić trochę tematykę żeby nie było mdło i nudno ale  nie wszystko da się od razu zrobić bo są sprawy ważne i ważniejsze. Przez długi czas starałam się ostro dotrzymywać terminów co skutkowało tylko moją frustracją i poczuciem, że znowu czegoś nie zrobiłam. Tak więc postanowiłam odpuścić bo przecież świat się nie skończy jeśli trochę zmienię kierunek mojego życia. Dzięki Bogu jestem w wieku gdzie powinnam podejmować decyzje słuszne i te nie do końca słuszne, i szukać tego co jest dla mnie dobre, co daje mi radość. Nie chcę już teraz decydować o tym co powinno zabierać mój wolny czas a co nie. Jak to wyjdzie na samym końcu zweryfikuje rok 2017. Wtedy też będę się mogła wam pochwalić albo przyznać do sromotnej porażki.
Następny post jaki się ukaże będzie raczej postem urodowym bo mam bardzo ograniczony czas na robienie stylizacji a jak mówiłam do tego potrzebne jest dobre światło. Na pewno coś się pojawi ale tematyka nawet dla mnie jest teraz niewiadomą bo posty, które robię na spontanie wychodzą mi dużo lepiej niż te zaplanowane do których czuję się przymuszona. Na pewno szykuję dla was jedno video ale to wymaga nieco więcej pracy niż zrobienie kilku zdjęć tak więc bądźcie cierpliwi :)
Dzisiejsza stylizacja : spodnie z wysokim stanem, różowa bluza, różowe futerko i mała torebeczka w której zmieści się jedynie telefon :D







 
Spodnie - Stradivarius
Bluza - Bershka
Futro - Medicine
Torebka - Mohito

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz